К основному контенту

ჩემი პროექტის პორტფოლიო


ჩემი საქაღალდის ბმული

Комментарии

  1. მომეწონა თქვენს მიერ დაწერილი პროექტის გეგმა. იგი მოიცავს 21-ე საუკუნის უნარებს. პროექტში გამოყენებულია პროექტზე დაფუძნებული სწავლების მიდგომები.
    საინფორმმმაციო და საკომუნიკაციოტექნოლოგიის ინტეგრირება აკმაყოფილებს მოსწავლისა და კლასის საჭიროებებს..
    შეფასების სტრატეგიები მრავალფეროვანი და განმავითარებელია.

    ОтветитьУдалить
  2. წავიკითხე ქ. ვიკა თქვენი პროექტი. პროექტი მოიჩავს საგნობრივ შეფასების სტანდარტებს, 21- საუკუნის უნარებს, გამოყენებულია პროექტზე დაფუძნებული სწავლების მიდგომები.სათანადოდ არის შერშეული ტექნოლოგიების გამოყენება. თემა ბაქტერიები აქტუალურია , რომელიც მოსწავლეებს დაეხმარება თეორიული ცოდნა გამოიყენონ პრაქტიკაში. შეკითხვები სწორედ არის დასმული.

    ОтветитьУдалить
  3. ქალბატონო ვიქტორია
    თქვენი გეგმა ძალიან მომეწონა,იგი მოიცავს
    მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს და
    იყენებს პროექტებზე დაფუძნებული სწავლების მიდგომებს.კარგად არის გამოყენებული საინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
    ხელს უწყობს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების შესწავლას
    შეფასების სტრატეგიები მრავალფეროვანი და განმავითარებელია







    ОтветитьУдалить
  4. ქალბატონო ვიკა გავეცანი თქვენს პროექტს.სწავლების გეგმა მოიცავს საგნობრივი შეფასების სტანდარტს.გამოყენებულია პროექტზე დაფუძნებული სწავლების მიდგომები.კარგადაა შერჩეული საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები,რაც მოსწავლეებს დაეხმარება 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებაში.პროექტი კარგადაა გაწერილი.შეფასების შესაბამისი სტანდარტები,მოსწავლეზე ზუსტადაა ორიენტირებული.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

მეხუთე დღე

 ტრეინინგის მეხუთე დღეს გავიხსენეთ ზოგადად პრეზენტაციები.  შევქმენით პრეზენტაცია.ავტვირთე თ გუგლდრაივში და დამოვაქვეყნეთ ბლოგზე.

მერვე დღე

დღეს განვიხილეთ დიფერენცირებული სწავლის  კომპონენტები, ასევე მასწავლებელი ფასილიტაციის როლში.შევქმენით ფასილიტაციის პროდუქტი.

მეექვსე დღე

დღე მეექვსე ჩვენს მიერ შექმნილი მოსწავლის ნიმუში ჩავაშენეთ ბლოგზე, გავეცანით  რესურსებში შეფასების რუბრიკის ნიმუშს, შემდეგ ჩვენ თვითონ შევქმენით შეფასების რუბრიკები, ინდიკატორებზე დაყრდნობით